RETUR PRODUSE
Conform OUG 34/2014, produsele pot fi returnate în termen de 14 zile, în aceeasi stare in care au fost receptionate. Clientul trebuie să anunțe firma în prealabil la numărul de telefon 0744775940 și/sau adresa de e-mail contact@suportinumere.ro și să expedieze un formular de retur trimis odată cu coletul returnat. Returnarea se va face numai prin curier rapid. Click aici pentru a descarca formularul de retur.
Produsele returnate fără anunțarea în prealabil a firmei nu vor fi acceptate.
Costurile de transport vor fi suportate de client, iar plata se va face în 5 zile de când produsul a fost recepționat de către noi. Suma returnata nu include cheltuielile de transport.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru utilizarea si functionarea acestora, conform art. 14 alin3 din Oug 34/2014
Persoanele juridice nu pot opta pentru returnarea contravalorii produsului, ci doar pentru înlocuirea acestuia cu un produs similar.
Pentru returnarea contravalorii produsului, optiunile sunt :transferul bancar sau depunere in numerar in contul clientului . Pentru aceasta, va trebui sa completați datele dumneavoastră pe cererea de retur.
Produsul trebuie retrimis în starea inițială, urmând procedura de mai jos:
1. Contactarea telefonică la 0744775940
2. Trimiterea unui e-mail la adresa : contact@suportinumere.ro prin care se anunță intenția de a returna produsul
3. Completarea formularului de retur (Click aici pentru a descarca formularul de retur) și trimiterea lui prin curier, odată cu coletul
4. Livrarea produsului NUMAI prin curier împreună cu formularul de retur completat (costurile cu transportul produsului returnat vor fi suportate de către client)
5. Preluarea coletului și verificarea produsului de către personalul Sabau Alexandra
6. Soluționarea cererii (se informează clientul la telefon și prin e-mail)
7. Returnarea banilor
LIVRARE
cu termen de livrare în maxim 24 ore în oraşele mari ale ţării (Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Constanta, Craiova, Brasov etc) şi în termen de maxim 48 de ore în alte localităţi. În cazul în care produsul se poate aduce doar „la comanda” termenul de livrare va fi de maxim 14 zile. Te rugăm să ne contactezi pentru orice nelămurire.
La primire, clientul are obligația de a solicita curierului să asiste la despachetarea coletului pentru a se asigura că produsul nu a fost deteriorat în timpul transportului. În cazul în care se constată că produsul a ajuns deteriorat se întocmeşte un proces verbal în prezenţa curierului.
În cazul în care clientul observă că produsul a fost deteriorat în timpul transportului, dar nu întocmește procesul verbal împreună cu curierul la recepție, RMC Suport Motors nu își poate asuma răspunderea pentru defectele provocate de transport semnalate ulterior.
Comenzile pe care le înregistrezi pe site se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 08.00 – 16.00. Dacă vei plasa vreo comandă în afara acestor intervale, aceasta va fi prelucrată în următoarea zi lucrătoare.